sobota, 16 listopada 2013

Black & white

Po krótkiej przerwie ukośniki powróciły na warsztat za sprawą prostego wzoru znalezionego w sieci ponad rok temu - tuż na początku mojej fascynacji koralikami. Biało-czarny z nutką srebra i popielu, od którego ostatnio trudno mi się uwolnić. Tym razem naszyjnik w opcji naszyjnika jesiennego czyli po części szydełkowany i wykończony sznurkami woskowanymi - jednym słowem "opcja szybka" czyli o połowę mniej nawlekania, a efekt? Zdecydowanie zadowalający :) i ładnie leży.















... i jeszcze kilka słów o projekcie, który jest odpowiedzią na zalewającą nas i wszechobecną "chińszczyznę".
JOIS - to wspólna marka promująca bransoletki koralikowo - szydełkowe tworzone przez polskie rękodzielniczki.

Zachęcam do odwiedzenia bloga JOIS oraz FP Jois na Facebooku.




17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten wzór :) U mnie też ostatnio szarości porządziły :) Śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie, a te sznurki woskowe dodają mu lekkości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja tu dużo gadać będę ;). Jak zwykle perfekcja w najwyższym stopniu.Piękno i elegancja w jednym. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno i perfekcja w jednym. Układ doskonały! No i zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez precyzja wykonania... powalająca! Przecudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i pomysłowy, wzór wybrałaś świetny, ale to jak go potraktowałaś jest już naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) bardzo ładnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się prezentuje, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś,ależ to jest ekstra .......... nie mam słów ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór, kolory i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. it is fantastic, perfect and beautiful

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają twoje dzieła:) muszę wgłębić się w sposób ich tworzenia, bo jako przyszła mama, póki co:P, mam sporo wolnego czasu do zagospodarowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe i piękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.