sobota, 19 kwietnia 2014

Banglam sobie

Ostatnimi czasy koralikowe bangle skradły me serce i czas :) Świetnie trzymają kształt ale też są wystarczająco elastyczne aby przejść przez nadgarstek, a co najważniejsze najlepiej prezentują się w wersji 3+ Tu mój ulubiony zestaw z błękitem o wdzięcznej nazwie forget-me-not :)
















A teraz odrobina chwalipięctwa. Mówi się "potrzeba matką wynalazku" w tym przypadku jednak ojcem chrzestnym tegoż wynalazku jest mój małżonek, który wieczorową porą utargał do domu  taki oto bezpański artefakt będący w moim mniemaniu stojakiem na ...okulary? Dodam, że całkiem zgrabnym, smukłym i mobilnym stojakiem - aktualnie na koraliki ... voila :)







...i aby tradycji stało się zadość wszystkim tu zaglądającym życzę
radosnych i spokojnych Świąt w gronie najbliższych.








11 komentarzy:

  1. Bardzo wdzięczne i wiosenne :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten zestaw obłędnie wygląda!
    Nosiłabym wszystkie na raz!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet w ślicznych kolorach. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych! Uwielbiam twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolny łowca z Twojego męża:)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem że kolorki bardzo na czasie! Ja mam ostatni hopla na tym punkcie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny stojak! :) Też muszę wykombinować coś podobnego, bo powoli robi się mały bałagan w probówkach..
    Wzajemnie- samego dobra na te Święta ( i nie tylko!:) Inspiracji! :)
    Bransoletki- piękne- mój ulubiony zestaw kolorystyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że na punkcie tych kolorków to większość z nas "bzikuje". Bransoletki śliczne ale jeszcze bardziej to mi się ten stojak podoba :P
    ... tylko nijak wykombinować nie mogę jak Ty te probówki na nim pozawieszałaś ??
    I świątecznie Wszystkiego Naj.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, probówki wiszą na "wieszaczkach" z miedzianych szpilek, których mam w nadmiarze :)

      Usuń
  9. Super kolory i to połączenie :)
    Dodajemy do listy :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.