wtorek, 1 lipca 2014

Urodzinowe Candy :)

Dokładnie 3 sierpnia minie rok odkąd postawiłam pierwsze kroki w świecie blogowym, nieco po omacku, trochę intuicyjnie... Zaczynając byłam pełna obaw czy aby długo wytrwam w swym postanowieniu i czy nie będzie to słomiany zapał jednak Wasze komentarze działają na tyle motywująco, że ani myślę się stąd zwijać.
W podziękowaniu za ten czas, za każdy miły komentarz, za każde ciepłe słowo ogłaszam wszem i wobec urodzinowe CANDY, w którym upominkiem jest miętowa bransoletka z dzisiejszego posta wykonana według schematu z bloga Eridhan Creations 

Zasady:
  • zapisy trwają od dziś do 31 lipca do północy
  • losowanie odbędzie się 3 sierpnia i tego dnia ogłoszę wyniki
  • aby wziąć udział w losowaniu bransoletki należy zamieścić pod niniejszym postem komentarz o chęci udziału w zabawie
  • zamieścić na pasku bocznym swojego bloga podlinkowany banerek (w przypadku osób nie posiadających bloga - należy udostępnić publicznie na fb informację o zabawie i podać namiar na siebie, osoby nie posiadające swojego miejsca w sieci również zapraszam do zabawy i pozostawienie komentarza pod postem)
  • dodanie mojego bloga do obserwowanych nie jest konieczne ale jeśli chcesz do mnie częściej zaglądać będzie mi bardzo miło
  • nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski

Zapraszam zatem do zabawy :)













i banerek do pobrania...





57 komentarzy:

  1. No to ustawiam sie pierwsza w kolejce:) Bransoletka jest jak zwykle piękna! Nie ma mnie na FB, czy to mnie dyskwalifikuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy! Takiej bransoletki jeszcze nie mam, więc się połakomię ;) Banerek jest u mnie na blogu (http://sutasz-agi.blogspot.com/), a obserwatorką Twojego bloga jestem od dość dawna.

    Gratuluję przetrwania pierwszego roku blogowania i życzę wielu kolejnych owocnych lat blogowania i tworzenia :)
    Przy okazji zapraszam do udziału w moim rocznicowym candy - http://sutasz-agi.blogspot.com/2014/06/rocznicowe-candy.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!
    Zapisuję się z wielką przyjemnością bo nagroda piękna i warta postania w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podejście kolejne do wstawienia komentarza... nie wiem co jest grane, ale wcale nie zapisują sie moje komentarze pod postami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o udało się wiec powtórzę to co napisałam parę godzin temu ale jak widać komentarza brak... ponieważ bransoletki koralikowe szydełkowe jakos mi nie idą to z ogromną chęcią zapisze się do kolejki po nią...

      Usuń
    2. Ja do niedawna miałam problem z dodawaniem innych blogów do obserwowanych cóż taki urok bloggera, że płata figle. Na szczęście komentarz jest więc zgłoszenie przyjęte :)

      Usuń
  5. Jak wiesz jesteś jedną z pierwszych osób, które zaczęłam odwiedzać "łążąc" po blogowym świecie :) Bardzo lubię Twoje prace, mocno Ci zawsze dopinguję i gratuluję ukończenia roczku :D
    Twoja "miętówka" mi się bardzo podoba, więc nieskromnie ustawię się po nią w kolejce (choć pewnie jak zwykle fart mnie ominie ;) )
    Banerek mam już na blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszej rocznicy! Oczywiście ustawiam się w ogonku, bo bransoletka jest śliczna, a ja ostatnio mam lenia do koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych wspaniałych rocznic.Z przyjemnością i ja spróbuję szcześcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Aga wytrwałości :)
    Nie przepuszczę :) Chcę, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisałam się czy nie?
    Coś mi zniknęło...

    Zapisuję się - jeśli drugi raz, to przepraszam ;-)
    Baner jest - oo-lexiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku! Oby następne lata były równie twórcze i zakręcone!
    Miętowa bransoletka jest śliczna, z chęcią przygarnęłabym taką, dlatego zgłaszam się do zabawy. :) Z resztą wszystkie Twoje prace mi się podobają, są zawsze tak dokładnie zrobione, mają miłe dla oczu kolory iii.. lubię Twoje logo na zdjęciach, literki AO. Mamy takie same inicjały. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bransoletki :)
    Gratuluję roczku,oby następny był jeszcze bardziej udany ;)
    Do rozdawajki też się doczepię,jeśli można.
    Obserwuję,bannerek dodany u mnie :)
    owlangle1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę. Wracasz z tej bieszczadzkiej głuszy i od razu Candy!. Z przyjemnością się zabawię, bo nagroda nader kusząca i śliczna :) I oczywiście gratuluję tak ważnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w zabawie bo jest o co powalczyć :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej! genialna.... pewnie, że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w zabawie ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z przyjemnością, bo bransoletka sliczna.
    Pozdrawiam
    kasia z http://zyciemotyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się i ja po długiej nieobecności w świecie blogowym - mam nadzieję, że niedługo znów w nim zawitam. A bransoletka, jak zwykle Aga brakuje słów - fajnie dobrana kolorystyka i fachowa robota:)))

    pozdrawiam, Ania
    http://strefa-anki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności - z przyjemnością "powalczę" o szczęśliwy los :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska bransoletka! :) więc chętnie się zgłaszam :)
    Banerek na: http://love-yummy-cookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna bransoletka :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie robię tej techniki, a bransoletke chciałabym mieć i zapisuję się na candy, banerek u mnie na blogu , gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. liczna bransoletka :)
    Obserwuję jako Natalia F
    Banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję rocznicy :-). nie mam bloga - FB i G+. Bransoletka piękna, ja tak nie potrafię, chociaż próbowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja również ustawiam się do kolejki :)
    Banerek na moim blogu: joannahandmade2.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych!!!
    Piękna bransoletka!!!
    Zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    http://kreatywnakaruzela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie boskie kolorki!! Z chęcią bym ją nosiła :) Może się uda ;p
    Pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby człowiek sam umie sobie zrobić takie cuda, ale od innych nosi się je zupełnie inaczej, a wygraną to już w ogóle z takim sentymentem.
    Oczarowały mnie kolory, więc liczę na moje szczęście :)
    pozdrawiam serdecznie,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. O rety ale cudna.Ustawiam się w kolejce- tylko dlaczego taka długa?:(.Zdolniacha jesteś podziwiam
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Na mietówke mam ochotę :) taka śliczna jest
    banerek na moim blogu zapraszam
    http://marzenakaim28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie przyłączam się do zabawy i zapraszam na zabawę u mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: Magdalen Pasek
    Baner:http://madziatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna bransoletka, masa precyzyjnej roboty :)
    Obserwuję jako: Nef
    Baner: http://bezowocna-plodnosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam!
    Z radością biorę udział w candy.
    Banerek na Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!
    ps. zapraszam na me rocznicowe różane Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    obserwuje jako: kaśka kw
    email: katarzynakw3104@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję 1 roczku i życzę wielu kolejnych oraz wspaniałych pomysłów, czasu na ich realizację i przemiłych gości.
    Ja miałam już nie brać udziału w zabawach blogowych, ale dziś od rana kuszę los.... Może szczęście mi dopisze, bo Twój prezent wspaniały.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje rocznicowe!
    Z miłą chęcią zapisuję się na rozdanie.
    Zapraszam tez do mnie na Candy.
    Obserwuję na blogu

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tez gratuluję! Uwielbiam takie bransoletki a sama ich robić nie umiem, Staj e w kolejeczce.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. z okazji pierwszego roczku życzę Ci znalezienia czterolistnej koniczynki aby szczęście Ci przyniosła i złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe marzenia!
    Bransoletka jest bajeczna, w moim ukochanym, miętowym kolorze, z dumą bym ją nosiła :)
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna, zgłaszam się nie mam bloga i fb ;)
    adusiaczek33@o2.pl
    obserwuje Adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się!
    udostępniłam na FB https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/664000693692112
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym ją mieć, może szczęście się uśmiechnie?
    Zapraszam na moje Candy:
    http://arteria-art.blogspot.com/2014/07/siostrzane-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie dołączam się do tego Urodzinowego Rozdania ;>
    email: adm.zuz@gmail.com
    Banner: http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie robiłam branzoletki aTwoje bardzo piękne i zachęcają do zrobienia .Dołączam się na Candy oto mój blog www.weronika.t15.org

    OdpowiedzUsuń
  45. cudna bransoletka, cieszę się, że dzięki candy trafiłam do Ciebie :) oczywiście ustawiam się w kolejce, z chęcią powiększam grono Twoich obserwatorów, bo uwielbiam oglądać cuda z koralików, wrzucam banerek u siebie i trzymam kciuki za losowanie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna ta bransoletka, aż napatrzeć na nią się nie mogę :)) W ogóle przejrzałam twojego bloga i stwierdziłam, że cudowną biżuterię robisz:) Chętnie wezmę udział w zabawię i z wielką przyjemnością dołączam jako obserwatorka twojego bloga:)
    A banerek u mnie na blogu http://www.pasja-quilling.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna i w jakim fajnym mitowym kolorze- zgłaszam sie i ja!

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna. Marzę o takiej plecionej bransoletce. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja z chęcią zapisuję się do zabawy :) banerek już jest na http://ewcia24.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :D
    Baner: http://jestemczarnablondyna.blogspot.com
    Obserwuję jako: marikasonta

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja się dołączę - zarówno do amatorów powyższej bransoletki jak i do obserwatorów :)
    A banerek zamieściłam tu: http://margueriteslittleart.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. ale ze mnie gapa :( szkoda, że prawie o miesiąc się spóźniłam :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.