niedziela, 3 sierpnia 2014

Pierwsze urodziny - wyniki candy

Dokładnie rok temu, kiedy organizowałam sobie swoje miejsce w sieci nie wiedziałam jak ta moja blogowa przygoda się potoczy, czy wystarczy mi zapału i czy ktoś oprócz mnie zajrzy tu od czasu do czasu. 
Dziś chciałabym podziękować Wam za te ponad 35 tys. odsłon w ciągu roku, wiem że niektórzy mają takie statystyki miesięcznie lecz dla mnie to bardzo dużo. 
Dziękuję, że odwiedzacie, komentujecie, doradzacie i poświęcacie czas aby do mnie napisać. To wielka przyjemność mieć kontakt z Wami, zaglądać na Wasze blogi i miło wiedzieć, że to wszystko nie idzie w pustkę i nicość wirtualną. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną przez następne lata.

A teraz najprzyjemniejsza część posta czyli losowanie szczęśliwego zwycięzcy w urodzinowym candy :)





...a oto przedramię maszyny losującej dokonujące wyboru zwycięzcy 
werble....



and the winner is....



Joanna Handmade :) 
 Gratulacje!



Ponieważ pierwsze urodziny bloga niemal zbiegają się z moimi urodzinami
i w związku z tym, iż druga z maszyn losujących nie chciała czuć się pominięta w tej uroczystej chwili
 postanowiłam z tej okazji obdarować małym drobiazgiem jeszcze jedną osobę...






Dziękuję Wam za udział w zabawie, a zwyciężczyniom serdecznie gratuluję.




18 komentarzy:

  1. Ach, wygląda więc na to, że muszę sama sobie zrobić taką bransoletkę :D Gratuluję dziewczynom, a Tobie Aga dziękuję za zabawę i życzę kolejnych odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni :)
    Dziękuję za zabawę i oczywiście czekam na kolejną okazję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, dzięki za świetną zabawę i zapraszam serdecznie do mnie na candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni pięknej bransoletki! Czy ja dobrze widzę, że w tym drugim losowaniu widnieje Sutasz Agi?? :) Jeśli tak, to skaczę pod sufit z radości!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dobrze widzisz. Do Ciebie trafi nagroda niespodzianka. Sprawdź maila :)

      Usuń
  6. Gratulacje:) Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla obu szczęściar :) Szkoda, że nie na mnie padło, ale pięknie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla obu szczęśliwych dziewczyn :) A Tobie Aga dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. A to Ci szczęściary;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje dla wylosowanych !!!
    Życzę wielu kolejnych rocznic blogowych i wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin.
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc podziękowań za zabawę!
    Moc gratulacji dla zwyciężczyń!
    Moc pozdrowień!
    Zapraszam na ne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacja dla wylosowanych! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyniom oraz dziękuję za fajną zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam:) Gratuluję dotrwania do pierwszej rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.