wtorek, 30 września 2014

SuperDuo bangle

Nie jest tajemnicą, że bangle skradły moje srece. Tym razem wersja z koralikami SuperDuo, której inspiracją było zdjęcie znalezione w sieci. Lekka, świetnie trzyma kształt, zwarta ale na tyle elastyczna by z łatwością przejść przez nadgarstek. Jako zadeklarowana minimalistka śmiem twierdzić, że w odróżnieniu od szydełkowych bangle te idealnie wyglądają w pojedynkę, a co najważniejsze wystarczy tylko chwila (no może dwie) i gotowe.



























EDIT:
Możliwe, że tutorial na wykonanie tej bransoletki istnieje w sieci ale z czystego lenistwa nie zawracałam sobie głowy tym aby go odnaleźć, możliwe również, że moja wersja odbiega sposobem wykonania od oryginału, który przykuł moją uwagę ale skoro pytacie jak poczynić takie bangle śpieszę z wyjaśnieniem :)

Podejrzewam, że wystarczy Wam podpowiedź, że bangle wyplecione są peyotem, a żeby dobrać odpowiedni rozmiar do dłoni zaczynamy od nawleczenia SuperDuo i toho na zmianę na pożądaną długość (w moim przypadku 21 cm). Nawleczony sznur koralików zamykamy w okrąg i zaczynamy wyplatanie: cztery rzędy SuperDuo i tyle rzędów toho aby bransoletka miała pożądaną szerokość. Całość zamykamy w tunel splatając pierwszym rzędem i gotowe.
Gdyby coś jeszcze nie było jasne pytajcie.




33 komentarze:

  1. Super! Zdradzisz jaka to sekwencja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mówisz, że chwila, to się chyba skuszę :) Śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dosłownie godzinka i gotowe. Dzięki :)

      Usuń
  3. czy ja też mogę prosić o podpowiedź -jak ją zrobić?
    bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpowiedź już jest :) tuż pod zdjęciami.

      Usuń
    2. zrobiłam, ale chyba cos nie tak-skręciła mi sie jakby za mocno sciagnieta zylka-moze jeszcze podpowiedź co do kolejności wyplatania rzedów-moze tu coś źle zrobiłam-bardzo prosze o kolejną odsłonę podpowiedzi :)

      Usuń
    3. Może problem tkwi w tym, że wyplatałaś na żyłce?Ja do swoich bangle użyłam nici nylonowych. Zaczynam od SD+toho+SD+toho.... tak jak pisałam, potem trzy rzędy SuperDuo, a na końcu wyplatałam wnętrze bransoletki z toho (łącznie toho jest 8 rzędów).

      Usuń
    4. dzięki, teraz zrobię nicmi wg Twoich wskazówek :))

      Usuń
  4. Kapitalne! Można gdzieś znaleźć tutorial na te bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że można ale ja robiłam na "oko" :P moja podpowiedź na wykonanie jest tuż pod zdjęciami.

      Usuń
  5. Jak chwila to chyba się skuszę ;) Piękny projekt, naprawdę świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) to taka mała wprawka po dłuższej, wakacyjnej rozłące z koralikami.

      Usuń
  6. Zgłaszam się do "klubu":) Też taką chcę! Tym bardziej, że nakupiłam super duo na kulki, a jakoś mi odeszła ochota na nie:) Jeżeli możesz zdradzić sekret, jak to zrobić, to chętnie się dowiem. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytowałam post. Mój przepis na SuperDuo bangle jest tuż pod zdjęciami. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ja również przyłączam się się do gratulacji ale też i prośby (podpowiedzi) wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również przyłączam się do gratulacji i prośby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Post edytowany. Pod zdjęciami wrzuciłam mój sposób na bangle.

      Usuń
  9. Super bangle proste a efektowne miło że udzielasz podpowiedzi jak ją wykonac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, taki prosty przepis, a jaka ładna praca wychodzi. :) Dzięki za podpowiedź "co i jak". :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny dodatek na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz piękne rzeczy. Pozwolisz, że się u Ciebie rozgoszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam serdecznie na rozdanie http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory! Po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne bransoletki!
    Chciałabym spróbować zrobić podobną. Mam nadzieję, ze nie ma Pani nic przeciwko temu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, to jest moja wersja "na oko" na podstawie zdjęcia. Z chęcią zobaczę Twoją wersję.

      Usuń
    2. Wprawdzie trochę czasu zajęło mi zrealizowanie tego pomysłu, ale w końcu się udało. Oto moja wersja :).
      http://modrakcafe.blogspot.com/2015/03/bransoletka-z-superduo.html
      Dziękuję :).

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.