czwartek, 10 lipca 2014

Klipsy do butów czyli drugie życie szpilek

Bransoletki, naszyjniki, kolczyki... to wszystko już było zatem dzisiaj prezentuję moją pierwszą parę klipsów do butów. Świetny gadżet, który sprawi, że szpilki czy balerinki mogą wyglądać zupełnie inaczej niż dotąd. Świetnie trzymają się dzięki haczykom jednocześnie nie niszcząc buta, a ich dodatkowym atutem jest to, że można je z łatwością przepiąć na inne buty. Świetnie sprawdzą się również jako ozdobna spinka do szala, apaszki. czy torebki.
Moja drobna nieco wieczorowa wersja to opcja "na winie" powstała z tego co miałam pod ręką czyli: guzików, garstki koralików toho i FP oraz ...zamka błyskawicznego.





























15 komentarzy:

  1. Czasami wersja " na winie" jest najlepsza i najfajniejsza. I tak jest w przypadku tych klipsów. Świetne Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie super! Eleganckie i całkowicie odmieniły buta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne! Super pomysł i świetne wykonanie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klipsy nie muszą być tylko do butów. Ja bym założyła na uszy ;-))) Są cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, klasyczne i bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to mogą być wielofunkcyjne klipsy... Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!!!
    Życzę dużo radości z tego co Pani robi.Dzięki takim osobom moje życie jest kolorowe.Uczę się od Was robić piękne rzeczy.Jestem osobą starszą ale młodą duchem.
    Może wygram ale byłabym szczęśliwa.

    Pozdrawiam Krystyna z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszły uważam, że to świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Que bonitos y originales ¡¡¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  10. Klipsy są wspaniałe, mogłabym nawet przerobić je na kolczyki bo tak mi się podobają!;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.