czwartek, 13 lutego 2014

(Nie)zwykłe bargello

W ramach odpoczynku od machania igłą w ostatnich dniach powróciłam do przerabiania ukośników. Z założenia choć na chwilę chciałam uciec od brązów, beżów i wszechobecnej szarości - miało być kolorowo, energetycznie i optymistycznie... miał być naszyjnik jest bransoletka :)
Inspiracją był dla mnie naszyjnik Jolinki. Kolory dobrałam według swojego gustu, w zestawieniu jak dla mnie dość odważnym :)


Tak prezentuje się prawie cztery metry drobnicy nanizanej na Talię 30




...a to efekt końcowy


















45 komentarzy:

  1. dla Ciebie to kolorystyka odważna, a dla mnie... stonowana :D ale bargello to wzór dający tak wiele możliwości kolorystycznych, że zawsze wygląda fajnie :) też go mam na swojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bargello to wzór, któremu muszę przyjrzeć się dokładniej bo daje naprawdę fantastyczny efekt. Ciekawa jestem Twojej wersji, zapewne (znając Cię) nietuzinkowej :)

      Usuń
  2. W tym zestawieniu kolorów każdy znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita, kolory jak najbardziej w moim klimacie i pewnie nie tylko moim bo całość wydaje się dość uniwersalna, takie bransoletki pasuję do wszystkiego! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zamierzeniem moim była właśnie taka uniwersalna bransoletka pasująca do codziennych, niezobowiązujących, jak to się teraz mówi - casualowych stylizacji ;)

      Usuń
  4. Pewnie ile ludzi tyle pomysłów na zestawienia kolorystyczne w tym wzorze :) Mnie się w tym wydaniu bardzo podoba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i to jest właśnie fajne, że ten wzór daje naprawdę nieskończenie wiele możliwości kolorystycznych :)

      Usuń
  5. Efekt końcowy zachwyca mnie totalnie.
    Pożera mnie ciekawość, jak robi się takie "płaskie" sznury?
    Mogę liczyć na jakąś małą podpowiedź?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płaska bransoletka to nic innego jak grubaśny ukośnik (w tym wypadku na 20 k w rzędzie) niczym nie wypchany, a spłaszczony właśnie i wklejony w podłużne końcówki.

      Usuń
  6. Kolorowa, ale nie krzykliwa. I pasuje do wielu zestawień kolorystycznych, czyli nie dość, że śliczna, to jeszcze uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, właśnie jak dla mnie nieco krzykliwa ale to tak na przekór tej szarudze za oknem :) Chociaż im dłużej na nią patrzę, tym bardziej się do niej przekonuję.

      Usuń
  7. Aga, wygląda super! Kolorki bardzo fajnie się komponują i czując wiosnę też nabieram ochoty na coś zwariowanego kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) chyba tylko ze względu na rozmiar mojego lenistwa koraliki nie wylądowały z powrotem w probówkach. Szczególnie, że to już moje drugie podejście do bargello tym razem w innej wersji kolorystycznej. A co do wiosny i kolorystycznego zwariowania to zdecydowanie stawiam na sutasz :P

      Usuń
  8. Efekt końcowy bardzo pozytywnie zakręcony! :) podoba mi się - życzę więcej takich eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko... odgapię... jeszcze nie wiem kiedy bo mam 2 grubasy zaczęte ale na bank odgapię... już nawet sobie schemaciki machnęłam w kilku różnych wersjach :) a potem weszłam na Twojego Pinteresta i znalazłam wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiaj :) bardzo proszę. Ja się zaczaiłam na Twoją gadzinę, która ostatnio zresztą króluje na blogach :)

      Usuń
  10. Zestawienie odważne ale wszystko ze sobą gra i tak powinno być :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bardzo odważne długo przekonywałam się do tego zestawienia i o mały włos koraliki nie wróciłyby do probówek :)

      Usuń
  11. Jestem tak zachwycona tym sznurem, że zabrakło mi słów normalnie. Ąga, jest po prostu boski. Nie wiem, czy miałabym tyle odwagi, by tak połączyć kolory, ale chwała Ci za to, że to zrobiłaś. Wygląda to obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) największym komplementem dla mnie jest to, że po prostu zabrakło Ci słów :)

      Usuń
  12. Wygląda genialnie, kolory grają ze sobą całkowicie i w efekcie dają niesamowity efekt, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uhuhu, co ja widzę, tyyyle koralików, tyyyle kolorów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny! jeszcze nie próbowałam ukośników, a ten bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) spróbuj ukośników dają zdecydowanie więcej możliwości niż zwykłe sznury :)

      Usuń
  15. Oj gdzie ja byłam, że jej jeszcze nie widziałam? Obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to gdzie byłaś... supełki wiązałaś, kulki oplatałaś :P Dzięki Aga :)

      Usuń
  16. Niesamowity, energetyczny, przyciągający wzrok. Patrzę na niego i patrzę. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zerkam i nabieram ochoty na kolejny taki kolorowy ukośnik :)

      Usuń
  17. Ale MEGA! Tyle z siebie wydobyłam gdy go ją zobaczyłam :)
    Jest obłędna. I wzór i kolory super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) takie miłe komentarze motywują do dalszej pracy.

      Usuń
  18. Energetyczna!!! Fajnie dobrałaś kolory:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetne zestawienie kolorów :) Efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny dobór kolorów! Świetna na wiosnę. czy schemat jest ogólnodostępny? Chętnie bym sobie podobną udziergała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Schemat ściągnęłam dano temu z sieci więc pewnie gdzieś krąży - niestety nie znam autora. W razie czego mam na kompie więc mogę Ci podesłać.

    OdpowiedzUsuń
  22. To poproszę na adres: m.baginska66@wp.pl
    dzięki:)
    Kolorki można "odgapić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleciało :) Wzór odnalazłam na Pinterest więc podrzucam linka http://www.pinterest.com/pin/566046246887530101/

      Usuń
  23. Kolorki śliczne, a wzór piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zbyt kolorowych nie lubię, ale te kolory świetnie się razem łączą i w efekcie końcowym wyszła bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.