piątek, 7 lutego 2014

KoraLOVE co nieco

Koral - "kwiat morza", symbol bogactwa, uspokaja emocje, przywraca harmonię, chroni przed "złym okiem" - to jeden z moich ulubionych kamieni, a dziś gra pierwsze skrzypce. Tradycyjnie na warsztacie mam kilka rozpoczętych prac, a w głowie kłębią się pomysły na kolejne... ale wyzwanie, które pojawiło się na blogu Rozkręcone myśli zdecydowanie przyspieszyło wykończenie tego małego zestawu koralowego.

Co prawda głównym tematem jest czerwień ale aby nie było za mdło i zbyt walentynkowo :/ zarówno kula jak i pierścień zostały ubrane w klasyczną i elegancką czerń przełamaną tu i ówdzie czerwienią.
Bazę kulki wyplotłam posiłkując się tutorialem Bluefairy zaś pierścień to własna inwencja twórcza.




















Aby dopełnić wszelkich formalności - zgłaszam ten oto koralowy wisiorek 
do "czerwonego" wyzwania na blogu Rozkręcone myśli.










11 komentarzy:

  1. No to sobie westchnę, bo chciałam korala opleść na to wyzwanie, a tu klops, Twojego nie pobiję :( Ale za to będę podziwiać i trzymać za niego kciuki, bo jest piękny. Pierścionek tez urzekający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, masz... Aga ale nic straconego, skromnie przyznam, że znając Twoje możliwości mój koral przy Twoim zzieleniałby z zazdrości :P

      Usuń
  2. Podoba mi sie takie zestawienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna ta twoja kulka, a pierścionek pasuje do niej idealnie! Trzymam za nią kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kciuki się przydadzą, bo podejrzewam, że konkurencja będzie jak zwykle na wysokim poziomie.

      Usuń
  4. Aga, śliczny jest ten koral w obu wersjach. Dobrze, że podkreśliłaś jego kolor czernią. Wyszło naprawdę pięknie. Ja też obszyłam kawałek korala czarnymi koralikami, ale zupełnie inaczej. Alespoko, nie biorę udziału w tym wyzwaniu ;). Za to mocno trzymam za Was kciuki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Ciekawa jestem Twojej wersji korala :) mam nadzieję, ze niebawem uchylisz rąbka tajemnicy. Dzięki za kciuki.

      Usuń
  5. Śliczny komplet. Czerwień to trudny kolor jeśli chodzi o dobór innych barw. Ten czarny pasuje świetnie. Trzymam kciuki, chyba że zdążę ze swoim czerwonym biżutkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Właśnie ta czerń idealnie podkreśla czerwień korala i w takim klasycznym zestawieniu najbardziej mi odpowiada.

      Usuń
  6. Piękności, siedze i się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.