niedziela, 23 lutego 2014

Piekło-niebo

Piekło-niebo to moje wspomnienie z dzieciństwa. Nierozerwalnie kojarzy mi się z dziadkiem, z którym w wakacyjne wieczory grywałam w karty albo piekło-niebo właśnie :)
Piekło-niebo było moim pierwszym skojarzeniem przy nawlekaniu koralików na te dwa sznury, które są pozostałością po koralikowym bargello, które w pierwotnym zamierzeniu miało być naszyjnikiem :) ale w krótszej bransoletkowej wersji zebrało wiele pozytywnych komentarzy, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem :)
Dziękuję Wam raz jeszcze za miłe słowa, które dają "kopa" i motywują do dalszej pracy :)

























16 komentarzy:

  1. Śliczne, podobają mi się na ostatnim zdjęciu, widać jak równiutko koraliki sie układają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekło jak dla mnie przy nawlekaniu. Niebiański efekt finalny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betka trafnie to ujęłaś :) chociaż przyznać trzeba, że melanż nawleka się na luzie.

      Usuń
  3. Westchnę sobie tylko z zachwytu - OCH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Betka fajnie to ujęła :). Ja też pamiętam tą zabawę. Robiło się z papieru takie coś na palce i malowało na niebiesko i na czerwono. Jak zobaczyłam Twoje bransoletki Aga, to moja dusza trafiła do nieba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję :) po Twoich słowach urosłam o kilka centymetrów, żebym tylko nosa za wysoko nie zadarła :P

      Usuń
  5. Obie są świetne i bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne :) Ja jednak jestem na co dzień zbyt grzeczna wiec pewnie wybrałabym z przekory piekło :) Choć niebo tez do wielu rzeczy by mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) Mam rozumiec, że nie nawlekałaś koralików wg jakiegoś schematu? Bo mimo, że to "melanż", ale jaki równy i systematyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie na chybił trafił :) ale faktycznie ten piekielny melanż jak mu się dobrze przyjrzeć jest dość systematyczny jka na zwykły misz-masz.

      Usuń
  8. ta niebiesko pastelowa, z dodatkiem różu- delikatniusio.... piękna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe rzeczy tworzysz :) Już jestem fanką Twojego bloga :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło mi Cię tu gościć :) Zapraszam do oglądania i komentowania.

      Usuń
  10. Piękne bransoletki, ta z czerwienią szczególnie przypadła mi do gustu:)
    pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ta czerwona też jest zdecydowanie w moim klimacie.

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.