poniedziałek, 10 marca 2014

Wiosna, ach to ty...


"Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty. Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty..." chciałoby się zanucić z Markiem Grechutą :) bo i za oknem słońce i na zaprzyjaźnionych blogach powiało wiosną. Postanowiłam i ja nie próżnować, zabrać się do dzieła i w ten oto sposób agat żółty, który zalegiwał od jesieni w otchłani pudełka kryjącego więcej podobnych kamyków dostał nowe wdzianko. W rezultacie powstał całkiem zgrabny, niedużych rozmiarów wisior z krawatką uplecioną według tutoriala Kasi :)























Na tym jednak nie koniec. W weekend miałam okazję uczestniczyć w kiermaszu zorganizowanym z okazji Dnia Kobiet, na którym to oprócz nowych znajomości nabyłam drogą wymiany taki oto fantastyczny guzikowy wisior w marynarskim klimacie, którego autorką jest Magda z Malowanego Ula. Po więcej fotek tych przecudnej urody guzikowych wisiorów i nie tylko zaglądnijcie na FP Malowanego Ula





No dobrze, a skoro uskuteczniłam już lokowanie produktu to nic nie zaszkodzi aby ulokować tu jeszcze jeden produkt i to jaki - taka szkatułka skryje niejedną koralikową bransoletkę :)




Gaba robi z papieru niesamowite cudeńka - pudełka eksplodujące, zaproszenia, kartki okolicznościowe ale też pudełeczka na biżuterię, notesy, przepiśniki.... - sami zobaczcie na blogu Fipapka - upominki  z fantazją





27 komentarzy:

  1. Wisior piękny, ten kamień wygląda jak karmelek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :) Trafne porównanie z tym karmelkiem.

      Usuń
  2. Tu nawet latem powiało, nie tylko wiosną :)) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest obłędny! :) Świetny wzór i kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i ślicznie się z tą krawatką komponuje. Faktycznie smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) już się od tych krawatek chyba nie uwolnię są bardzo ładnym wykończeniem szczególnie przy dużych wisiorach.

      Usuń
  5. Ja tu sobie przerwę robię na śniadanie i omal się nie udławiłam z zachwytu :) Aga, piękny wisior - taki ciepły w kolorkach i dostojny poprzez te rządki super duo :) Strasznie mi się podoba :) A krawatka Kasi pasuje tu idealnie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) potrzeba było trochę słońca, żebym się zmobilizowała i sięgnęła po ciepłe słoneczne kolory. Teraz to ja czekam na krawatkę w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  6. Aż mi dech zaparło z wrażenia. Aga, stworzyłaś cudeńko. Piękny wisior. I ślicznie wkomponowałaś krawatkę. Brawo! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, chyba powoli powraca moc twórcza :) Dzięki za tutorial jest tak czytelny, że krawatka niemal sama się plecie.

      Usuń
    2. Na szczęście każda niemoc nie trwa wiecznie :) Najlepsza recenzja dla tutka to jego praktyczne wykorzystanie ;). Prawda, że krawatka tylko wygląda na skomplikowaną?

      Usuń
  7. Jaki piękny ten Twój wisior! Na krawatkę ciągle się czaję, żeby do niej przysiąść i się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutorial na krawatkę jest tak świetnie zrobiony, że zrobisz ją migiem :)

      Usuń
  8. Wisiorek kapitalny. Kolor kamienia jest niesamowity i towarzyszące mu koraliki pięknie go podkreślają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę ten agat to taki zwyklak - chyba dlatego swoje musiał odleżeć - oprawa dopiero dodała mu uroku :)

      Usuń
    2. U Ciebie odwrotnie niż u mnie. Te zwykłe leżą. A ja się szarpnęłam na dwa kamienie za bajeczną sumkę i teraz mam dylemat jak je 'ubrać' żeby im nie odebrać uroku. I leżą. A tych zwykłych nie kupowałam bo ... zwykłe.

      Usuń
  9. Fajne, przyjemne dla oka kolorki ma ten wisiorek, pięknie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie cudowny karmelowo-miodowo-orzechowy wisior!!! I jak widzę tutorial Kasi robi furorę ;-) - krawatka idealnie wkomponowana.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taakie słowa to jak miód na me serce :) a tutorial jest zdecydowanie moim hitem - idealny do wisiorów, które uwielbiam.

      Usuń
  11. Absolutnie cudowny karmelowo-miodowo-orzechowy wisior!!! I jak widzę tutorial Kasi robi furorę ;-) - krawatka idealnie wkomponowana.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga, Ty to masz talent. Fajny wzór, a wykonanie jeszcze lepsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuuuwielbiam słuchać Grechuty. Jest to tak miłe, jak oglądanie Twej Twórczości. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna? Ja tu widzę lato! W tym naszyjniku jest tyle ciepła , że wystarczyło by na krótkie wakacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    www.ach00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.