piątek, 28 marca 2014

Czuję miętę

Wiosna i lato to idealny okres do miętowej wariacji. Kolor ten idealnie pasuje do innych pasteli, z którymi tworzy harmonijną całość nabierając niewymuszonej elegancji. Tak jak kiedyś nie byłam przekonana do tego koloru, tak teraz diametralnie zmieniłam swoje zdanie (chyba jednak o dwa sezony za późno).  Miętowy boom przeminął ale jako, że trendy modowe są mi zupełnie obce i generalnie noszę się tak jak lubię znów będę trendom wszelakim wbrew.
Tym razem zostałam postawiona przed wyzwaniem, które w pierwotnym kształcie miało odcień lodów orzechowych z sosem miętowym. Ostatecznie orzechy zostały zastąpione wanilią i aby nie było zbyt mdło ale z delikatnym pazurem do koralików dołączyły kolce.
Kule na bazie wzoru udostępnionego przez Kasię zdobią bransoletkę oraz wisior. Częścią zestawu są również "kolczaste" kolczyki, które do zdjęcia się nie załapały.
...a tak oto rzeczony choć nieco zdekompletowany zestaw się prezentuje.






















Jest mi bardzo miło, że mój blog został wyróżniony w zabawie Liebster Blog Award. Wyróżnienie przybyło do mnie z bloga Aczulinkowe Wariacje za co serdecznie dziękuję.



9 komentarzy:

  1. Ładna kuleczka, delikatna, ale nie do końca grzeczna. :) Modna czy nie, ważne się się podoba i "dobrze nosi". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik, bardzo orzeźwiający:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdy nie przywiązywałam szczególnej wagi do ogólnie panujących trendów. Noszę to, co lubię i w czym czuję się dobrze :)))
    A Twój miętowo-waniliowy komplet podoba mi się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia jak jest z tym miętowym trendem ale ja go uwielbiam od zawsze i Twoje waniliowo miętowe zestawienie bardzo mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czuję taką miętę :)
    Wesołych Świąt, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alles ist traumhaft schön Exklusiv gefällt mir sehr würde ich gleich tragen liebe grüße Karin

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.