środa, 30 kwietnia 2014

Moja Galaxy

Jako, że myśli o szydełkowej kulce nie dają mi spokoju, a z doświadczenia wiem, że każdy z projektów musi swoje odleżeć aby nabrać mocy urzędowej i wejść w fazę tworzenia zabrałam się za realizację tego, który odleżał już swoje, a jest to galaxy bead Gillian Slone. Galaxy pojawiała się już nie raz u moich blogowych koleżanek wzbudzając mą ogromną zazdrość.
Nie taka jednak galaxy straszna na jaką wygląda. Najbardziej monotonną czynnością było wyplecenie 8 identycznych trójkątów i tu posłużyłam się dokładną instrukcją Kasi , a potem pozostało je tylko zszyć i cieszyć oko.





















Życząc Wam (i sobie) udanej i słonecznej majówki zmykam w Bieszczady, 
w końcu jak napisała nasza lokalna gazeta codzienna - cała Polska tam będzie - 
będę więc i ja :)



14 komentarzy:

  1. W Bieszczady.... jak ja Ci zazdroszczę... A galaxy piękna i wygląda na skomplikowaną :) Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Galaxy jest niesamowita, piękna i u mnie też na liście ale jeszcze mi się trochę zejdzie zanim do niej dojdę ;) Pozdrów Bieszczady i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz, że nie taka straszna ... Jak dla mnie to wyższa szkoła jazdy :)))
    Stworzyłaś przepiękną Galaxy! Podziwiam.
    Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Galaxy ma moc! :) Słowa piosenki mówią, że w Bieszczadach " w dolinach wstaje mgłą wilgotny dzień.Szczyty ogniem płoną stoki kryje cień.Mokre rosą trawy wypatrują dnia.Ciepła które pierwszy słońca promień da... " I tego Ci życzę na majówkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to czysta magia, a z moimi zdolnościami koralikowymi wzór nie do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁooooŁ super wyszło :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! Mój plan na galaxy też leży odłogiem - chyba to jeszcze nie ten czas, żeby się temu stworowi poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja Galaxy jest śliczna :) ogromnie się cieszę ,że tutek się przydaje :)
    Pozdrawiam i życzę udanego wypadu w Bieszczady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, klasycznie i bardzo elegancko:) Tak w skrócie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, aż mi szczęka opadła! Jest wyjątkowa i to bardzo na pewno będzie przykuwała uwagę!;) Zazdroszczę Ci jej;D
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje prześliczne cudeńka-ale,no własnie jest jeszcze jedno
    ALE--moje nazwisko panieńskie to Opalińska.Zastanawiam się czy przypadkiem nie ma tu pokrewieństwa.Moi rodzice wywodzą się z lubelskiego.Domyślam się że nazwisko masz po mężu.
    Było by mi miło otrzymać odp. Serdecznie pozdrawiam Barbara R. barbara.sopot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.