wtorek, 20 maja 2014

Na jagody

Nie, to nie déjà vu, to kolejny zestaw bransoletek bangle tym razem w kolorze lodów jagodowych w zestawie z niemal 8-centymetrowymi minimalistycznymi kolczykami. Bangle zdecydowanie skradły me serce i czas, którego deficyt ostatnio zauważam.... i mam wrażenie, że pomimo dłuższego dnia doba zdecydowanie się kurczy... ot, taka dziwna zależność.
Plusem jednak jest to, że rozpoczynam właśnie sezon "placowo-zabawowy" więc czas nawlec sekwencje na etniczny naszyjnik, który czeka cierpliwie w kolejce.
























11 komentarzy:

  1. Jakie równiusieńkie i piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka!!!
    Uwielbiam takie zestawienia - ależ to musi na ręce obłędnie wyglądać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, aż się zrobiłam głodna na myśl o tych jagodach. :D
    Świetnie wyglądają te bransoletki w takim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i apetyczne. Narobiłaś mi smaczka na lody jagodowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny zestaw <3 Genialny dobór kolorów, a do tego bransoletki są perfekcyjnie wykonane!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na wielkie rozdanie :)
    http://always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw w super kolorach! czy kolczyki zostały wyplecione peyotem?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, kolczyki wyplecione są peyotem

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.