niedziela, 8 czerwca 2014

Morskie opowieści

Nigdy nie wychodzi z mody, wraca każdego lata nie tylko nad morzem ale i w mieście - marynarski styl. Uniwersalny, ponadczasowy więc i ja obrałam ten kurs. Przedstawiam zatem bangle wyplecione z "piętnastek" na gotowej bazie, która obnaża wszelkie nierówności koralików i moją dumę - szydełkową kulkę. Kulka spędzała mi sen z powiek przez ostatnie tygodnie dopiero dzięki cennym wskazówkom Asi wygrałam tą nierówną jak dotąd walkę i to w jeden wieczór :P Asiu jeszcze raz stokrotne dzięki.


Granat, biel, szczypta czerwieni i paski ... tylko morza brak...








                                     












Na koniec jeszcze odrobina prywaty: zbieram "lajki "
 pod zdjęciem naszej córy w konkursie Harleya,
a głosować można właśnie TU

Z góry wielkie dzięki za każdy oddany głos :)






10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie morskie klimaty:)
    Od razu czuć chłodną bryzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak piękno jest w prostocie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !! Bardzo mi się podobają te bransoletki a kulka... <3 :) Gratuluję:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oryginalna - mnie też się bardzo podobają :)
    Moja "piętnastkowa" kulka nie wiem, czy kiedykolwiek powstanie, ale kusi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarskie kolorki latem zawsze się sprawdzają, no i wielkie gratulacje okiełznania kulki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie to wygląda - nie wiedziałam, ze tak można :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, soczyste kolory i idealne wykonanie :) Bardzo pomysłowo wykorzystałaś gotową bazę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAŁA NIESPODZIEWAJKA U MNIE NA BLOGU :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykonane, bardzo lubię takie klimaty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zobaczyłam bransoletki w "Inspiracjach" Kadoro i faktycznie stały się dla mnie inspiracją ;) - powstał sweterek :)
    Jak zwykle biżuteria perfekcyjnie wykonana i znakomicie sfotografowana - brawo !

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.