wtorek, 30 grudnia 2014

na krośnie utkana

Moje krosno domowej roboty podpatrzone u Asi  nabrało w końcu mocy urzędowej dlatego z dumą prezentuję pierwszą tkaną bransoletkę. Z braku końcówek zaciskowych wykorzystałam do niej szeroką metalową bazę i pasek ekoskórki zaś do stworzenia wzoru program do haftu krzyżykowego. Pierwotna wersja kolorystyczna okazała się jednak mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością bo pieczołowicie dobrane kolory w realu nieco pogryzły się ze sobą ale kilka kolejnych prób doboru koralików nadało bransoletce ostatecznie nieco soczystości.
























17 komentarzy:

  1. Fantastyczna kolorystyka i pomysł na wykończenie bransoletki :)
    Domowej roboty krosno zdecydowanie mnie zainspirowało! Chyba też muszę sobie takie sprawić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Mi się podoba, że na bazie, bo nie lubię szerokich bransolet "lejących się" Ja też ostatnio tkałam, ale dużo dużo skromniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna. Ja też mam krosna, a w zasadzie moja córka i robi koralikowe drobiazgi. Potem naszywam je na taśmę. Pomysł z metalowa bazą jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krosno pierwsza klasa, a bransa cudna, bardzo mi się podoba jej wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, cudownie wyszła :) Piękne kolory i piękne wykonanie (moja pierwsza na krośnie, mimo że też podklejona od tyłu, jakoś fatalnie mi wyszła). Chyba muszę się z tym moim wynalazkiem przeprosić ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka, a to wykończenie to wisienka na torcie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna, strasznie podoba mi się połączenie kolorów które wykorzystałaś:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje, podobają mi się kolory! :)
    Wszystkiego dobrego w 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful colors! I like it very much!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, równiutka i niesamowicie soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko co domowe najlepsze :) a bransoletka cudna, troche daje złudzenie optyczne :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka ,a krosno bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie Ci wyszła! i do tego pierwsza!Genialnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd kupić taka metalową bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepach z półfabrykatami do biżuterii. Ja swoją kupiłam w Kadoro

      Usuń
  15. wow- ile takie cudeńko kosztuje u Ciebie?? przepiękne... podziwiam ...serio!!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.