niedziela, 14 grudnia 2014

przedświątecznie

Za sprawą zbliżających się świąt koraliki chwilowo poszły w odstawkę. W ramach przygotowań do przedświątecznych warsztatów i przedszkolnych mikołajków popełniłam mały zestaw bombek "karczochowych", z którego kilka ocalałych sztuk załapało się na pamiątkową fotkę.
... i tak kolorowo u nas przeogromnie, wszędzie pełno pociętych wstążek, cekinów, szpilek, a jeszcze kartki trzeba zrobić..., pierniczki... 






















...a tym czasem w ramach ładowania akumulatorów w niemal przeddzień świątecznego szaleństwa  jutrzejszy wieczór spędzam właśnie tak :)



10 komentarzy:

  1. Prześliczne Twoje ozdoby! Zachwycają i zwiastują cudowne święta :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne i kolorowe! Ja też "karczochowałam" ostatnio. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna to efektowniejsza, ta z haftem wyjątkowo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomby cudne. Koncertu zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Ja jakoś nie mam cierpliwości do karczochów, chociaż podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft w bombce :) Śliczny ta najładniejsza nie umniejszając innym równie ładnym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękności, świąteczny klimat musi być! a koncert na pewno był świetny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombki w każdym calu eleganckie i do tego bajecznie kolorowe - super :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.