piątek, 25 października 2013

W duecie

Na wstępie muszę się pochwalić, że naszyjnik, który zgłosiłam do wyzwania jubileuszowego na blogu Polskie Handmade zdobył wyróżnienie z czego się bardzo cieszę :)  Moja radość jest tym większa, że było to pierwsze wyzwanie do którego zgłosiłam swoją pracę i na pewno nie ostatnie, bo takie miłe niespodzianki niewątpliwie świetnie motywują do dalszej pracy, a zatem.... 
w ramach rozgrzewki przed kolejnym wyzwaniem powstały dwa proste sznury w duecie z ceramicznymi koralikami w odcieniach rudości i turkusu.














8 komentarzy:

  1. Piękne!
    Świetny pomysł na tę ceramikę , ja nie wiedziałam co z nią zrobić, bo na kolczyki była za ciężka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, przede wszystkim gratuluję Ci z całego serca tego wyróżnienia. Naszyjnik jest naprawdę przepiękny i zasługuje na to wyróżnienie bez dwóch zdań ! :)). A i dzisiejsze bransoletki też są śliczne. Rewelacyjnie wyglądają te ceramiczne koraliki. Dla mnie bomba! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) te bransoletki to taki mały przerywnik :) i mała odskocznia od ukośników.

      Usuń
  3. Bardzo ładnie zagrały te ceramiczne pastylki, do których również mam słabość, ze sznurami :) Pomarańczowy jest boski :)
    I raz jeszcze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. turkusowa śliczna :)
    a ja Cię niedługo będę molestować przedświąteczną wymianką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam :) będziemy w kontakcie.

      Usuń
  5. Super te ceramiczne koraliki się wpasowały, zwłaszcza ten turkus :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.