piątek, 8 listopada 2013

Z jadeitem w tle

W ramach poszukiwania małej odskoczni od ukośników i w związku z uczuciem zazdrości jaką wzbudził we mnie naszyjnik Asi  postanowiłam i ja spróbować swoich sił w hafcie koralikowym.
Podczas ostatnich zakupów koralikowych nabyłam niesamowitej urody jaspis orange imperial (który jest obecnie na warsztacie) i może mniej efektowny ale równie piękny jadeit koralowy i ten w pierwszej kolejności poszedł pod igłę.
Nie jest to moje pierwsze podejście do haftu koralikowego. Wcześniejsze próbki mniej czy bardziej udane mam za sobą ale dopiero widok naszyjnika "na żywo" zmotywował mnie do pracy, której wynikiem jest właśnie ten dość okazały wisior.












12 komentarzy:

  1. Przepiękna czerwono-czarna, nieprzemijająca klasyka! Jest uszyte tak perfekcyjnie, że wygląda na monolit, jedną całość.
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Gustowny! Elegancki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jadeity, są piękne same w sobie nie trzeba wiele pracy nad nimi i bardzo podoba mi się w Twojej pracy to, że nie przysłoniłaś za bardzo kamień, tak, że może prezentować się niemal w całej okazałości:) Pięknie wyszedł Ci ten wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę za dziewczynami, że kamień oprawiłaś mistrzosko i wygląda niesamowicie! Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, śliczny :)
    Niemniej jednak czekam na ten jaspis, bo zakochana w nim jestem nie mniej od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny jesteście kochane. Takie komentarze tylko dodają skrzydeł i motywują do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do powyższych opinii, bo aż mi zabrakło słów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny.Idealny do małej czarnej..ale precyzyjnie wystopniowane koraliki;-))) Zachwycam się;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjne wykonanie! Można paść z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny!:) ...misterna robota wykonana z perfekcyjną dokładnością:)
    Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.