wtorek, 21 stycznia 2014

Biżuteryjny minimalizm


Na co dzień preferuję raczej biżuteryjny minimalizm dlatego Super Duo Ball gra tutaj pierwsze skrzypce. Kula, a właściwie walec wykonany na bazie wzoru udostępnionego przez Katarzynę Pawelec z bloga Koralikowa pasja jest jedynym elementem tego skromnego naszyjnika ale też bazą wyjściową do pierścienia powstałego niejako z rozpędu :)
















Ten skromny twór 3D okazuje się być bardzo wdzięcznym elementem ozdobnym i myślę, że doskonale sprawdzi się również jako część bransoletki modułowej... ale o tym następnym razem.





6 komentarzy:

  1. Czasem ten minimalizm jest ciekawszy od przepychu.. i tak właśnie jest w tym przypadku. Ciekawa jestem tej bransoletki... Długo każesz na nią czekać ? :)
    Nie znam się ...ale fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo sie podoba. Też preferuję minimalizm, choć o ten w koralikach trudno :) Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplet. Przydałby się niejednej kobiecie preferującej stonowaną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspomnienie o mnie jako autorce wzoru, mam do niego duży sentyment;-)) Muszę też pochwalić zdjęcia i wykonanie ozdoby, bo spisałaś się:-)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję za udzielone pochwały :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne prace, pierścionek super:)
    Pozdrawiam
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.