wtorek, 28 stycznia 2014

Harmonia kolorów

Co tu dużo pisać - naszyjnik jaki jest każdy widzi... tradycyjnie w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym, które zdecydowanie pozwala zapomnieć o mroźnej aurze za oknem. Miał wziąć udział w jednym z grudniowych wyzwań ale tak się złożyło, że dopiero kilka dni temu wykończyłam go i oto jest :)
Tak czy siak sam w sobie był dla mnie wyzwaniem ponieważ tym razem postanowiłam poskromić "piętnastki" z czego jestem niezmiernie dumna (przy nich "jedenastki" to olbrzymy).






















16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa forma. Niespotykana. Za te piętnastki wielki szacun.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny :) Masz powód do dumy i gratuluję "poskramiania" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow... szczęka na podłodze... cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczny! Podziwiam za wyczyn uplecenia tego cudu z piętnastek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wow, koralików tak dużo :) Świetna robota, wygląda super!
    Uszanowanko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Troszkę w klimacie czarnego lądu. Kolorki cud.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piętnastek jeszcze nie plotłam i jakoś nie mam odwagi do nich zabrać :) Podziwiam zatem, również za całą resztę. Naszyjnik piękny i na podziw zasługuje w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję poskromienia piętnastek! Naszyjnik piękny, Pyszne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie potrafię takich cudów czarować, ale na pewno robi ogromne wrażenie, jest cudny :)
    pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać, żeby podziwiać piękne prace !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny naszyjnik. Cztery sznury 15-tkami ... Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć kolorystycznie nie przypomina tęczy, to mi się tak właśnie ten naszyjnik skojarzył. Jest po prostu prześliczny. Cudownie wygląda to połączenie kolorów. A do tego 15stki. Wielkie WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny naszyjnik! Siedzę i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane jesteście, wszystkie Wasze ciepłe słowa wnoszą radość w co robię :) a tak na marginesie... piętnastki zdecydowanie nie są tak straszne na jakie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest fantastyczny :) nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful necklace! ♡
    What does the 'fifteen' mean??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) "fifteen" is the size of beads - 1,5 mm

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.