niedziela, 5 stycznia 2014

Trójkątny duet

Była kulka - czas na trójkąt (a nawet dwa), a jeśli trójkąt to oczywiście według jednego z wielu fantastycznych wzorów Anabel27, z których korzystałam nie raz z mocnym postanowieniem stworzenia własnego wzoru. Wzór jest ale musi swoje odczekać w kolejce bo takich "do zrobienia" jest na mojej liście więcej i wciąż przybywa.
Trójkąty tradycyjnie w wersji minimalistycznej.




















Trójkąty były też jednym z elementów świątecznej wymianki z moją imienniczką z bloga hendmejdowe miszmasze. Ja, zaś zgodnie z zamówieniem zostałam obdarowana przepiśnikiem i bardzo oryginalną kartką wykonaną techniką iris folding, której zdecydowanie muszę przyjrzeć się bliżej :)






8 komentarzy:

  1. Cudowności, cudowności i jeszcze raz cudowności. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, a ja zawsze myślałam, że jak trójkąt to trzy a nie dwa ;). Śliczne są. Takie apetycznie wypchane. No i ta cudna kolorystyka. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki w tym pierwszym mnie urzekły... a wzorek z daleka przyciąga oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja minimalistyczna? Chyba w rzemyku, bo oba wisiorki kuszą przepysznym wzorem i kolorami. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te naszyjniki, podobają mi się wzory na nich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace!
    Dziękuję za udział w rozdawajce i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cudowne ten z pomarańczowym kolorem jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.