poniedziałek, 16 września 2013

Koralikiem cieniowane

W tym poście miałam chwalić się nowym naszyjnikiem według wzoru Silver Aguti, który wpadł mi w oko i jak tylko opublikowała go na swoim blogu zabrałam się za mozolne nawlekanie sekwencji. Pech chciał, że córki dwie tego dnia sięgnęły po zakurzone hula-hopy i zanim zdążyłam zareagować cztery paczki 11-tek wylądowały na dywanie :( ale dwie pary małych zwinnych rączek (z dokładnością odkurzacza) zebrały tohulce, a mi pozostało jedynie rozdzielanie kolorów. 
Tak czy siak, na razie z naszyjnika nici ale w zanadrzu mam jeszcze dwie cieniowane bransoletki według wzoru udostępnionego przez Asię, które niniejszym prezentuję.
















15 komentarzy:

  1. Ten wzór wygląda rewelacyjnie w każdej kolorystyce. Dla mnie obie bransoletki są bombowe, ale bliżej mi do tej wrzosowej, może dlatego, że uwielbiam fiolet. Nie mniej jednak obie są śliczne i pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak wzór jest bardzo wdzięczny, a co najważniejsze nikt nie zauważy ewentualnej pomyłki w sekwencji :P

      Usuń
  2. Wzór ponadczasowy, klasyka w koralikowaniu :) Jednym slowem SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wzory! Ta różowa chyba nawet bardziej mi się podoba - taka niesymetryczna... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i właśnie tych niesymetrycznych jeszcze kilka powstanie, bo też bardzo je polubiłam :)

      Usuń
  4. Też lubię te cieniowane wzory :) W szarościach dzisiaj dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta w szarościach ma coś w sobie, a koraliki black diamond dodają jej nieco blasku czego niestety nie widać na zdjęciach.

      Usuń
  5. Obie świetnie wyglądają:)Ale lawendowa wersja u mnie dzisiaj wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, takie cieniowanie zdecydowanie sprawia, że bransoletki są jeszcze ciekawsze!
    Pozdrawiam,
    Asia
    P.S. Gdzieś kiedyś widziałam sposób na takie rozrzucone drobiazgi - na rurę od odkurzacza naciąga się np. rajstopy i w ten sposób zbiera koraliki. No ale jak ma się dwie pary małych rączek do pomocy, nie trzeba wyciągać odkurzacza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieniowane bransoletki rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super:) Lubię te bransoletki w każdej kombinacji kolorystycznej!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.