czwartek, 5 września 2013

Zygzakiem z ukosa :)

Dzisiaj sznur w zygzak, a w zasadzie dwa sznury w zygzaki. Ten dynamiczny wzór, który wpadł mi w oko okazał się bardzo prostą sekwencją, a koraliki w odcieniach antycznego turkusu i zieleni w towarzystwie grafitu ułożyły się w zgrabną bransoletkę.





Już szydełkując bransoletkę wiedziałam, że kolejny będzie naszyjnik. Pozostało tylko przerobić nieco wzór - w mojej wersji naszyjnikowej został poszerzony do 20 koralików w rzędzie, a potem odrobina cierpliwości w nawlekaniu, kilka wieczorów i jest :) (w nieco innej wersji kolorystycznej z przewagą szarości i turkusów).






... a tak prezentują się razem  :)



A tutaj poszerzony wzór na zygzaka:






15 komentarzy:

  1. Fantastycznie to wygląda i trochę z morzem mi się skojarzyła kolorystyka... Rozmarzyłam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki, super wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i w takich ślicznych, moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :) dzięki takim komentarzom nakręcam się pozytywnie na kolejne robótki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te zygzaki a naszyjnik po prostu cudo, podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki komentarz to miód dla mego serca :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fajnie dobrałaś kolory niby wzór prosty, ale za to, jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już ten wzór wiele razy, ale w Twojej kolorystyce wygląda po prostu fenomenalnie!Sznury są takie równiutkie. Brawo! Bardzo się cieszę, że poznałam Ciebie i trafiłam na Twój blog. Robisz naprawdę wspaniałe rzeczy i widać, że wkładasz w to całe swoje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak urosłam po tych słowach :) Takie komentarze są bardzo motywujące do dalszej pracy. Bardzo miło mi Cię tu gościć :)

      Usuń
  8. Jak tylko spojrzałam na pierwsze zdjęcia Twoich prac od razu pomyślałam "dziewczyna z talentem, widać ma coś do powiedzenia w koralikach" z przyjemnością będę oglądała Twoje prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mi się spodobała bransoletka, że chyba sobie "pożyczę" wzór! :) Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ależ proszę bardzo. Chętnie zobaczę efekt końcowy :)

      Usuń
  10. Pięknie dobrane kolory! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.