niedziela, 29 września 2013

Wymianka

Jakiś czas temu Agnieszka zaproponowała mi wymiankę. Zgodziłam się bez wahania, w końcu nie od parady nominowałam jej bloga hendmejdowe miszmasze do Liebster Blog Award za grubaśnie sówki, które skradły moje serce podobnie zresztą jak i filcobrochy w jej wykonaniu. Dogadałyśmy kwestie kolorystyczne i zabrałyśmy się do pracy. A oto efekt naszej wymianki :)

W przesyłce, którą otrzymałam od mojej imienniczki znalazłam takie oto skarby...

filcobrochy





grubaśna sówka :)



.... i kilka załączników :)



Zaś z mojej strony do Agnieszki poleciał (z przygodami) mały komplet w kolorach miedzi, starego złota i bursztynu... 






5 komentarzy:

  1. Wymianka w jesiennych kolorach ;-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka. Owocna po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka! A tak poza tym - piękne prace pokazujesz na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie czarna magia.... jak Ty kręcić tymi koralikami??? świetne !!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.