czwartek, 29 sierpnia 2013

Miła niespodzianka :)

Dzisiaj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka Ola z Lexie's Art nominowała mojego bloga do LIEBSTER AWARD za co bardzo dziękuję :) Miło mi, że wśród takiej ilości blogów zwróciła uwagę również na mój - to bardzo miłe.



Zasady: "Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A zatem do dzieła :)

Oto pytania, które zadała Ola i moje odpowiedzi:

1. Czy lubisz owoce morza?
 Zdecydowanie nie!
2. Kiedy ostatni raz tańczyłaś? Jakieś dwa tygodnie temu, na pewno z córkami dwiema ale nie przyznam się do czego ;P
3. Jesteś optymistką czy pesymistką?
 Pół na pół
4. Jaki kolor ma klawiatura w Twoim komputerze/laptopie?
 Czarny
5. Jaką bajkę oglądałaś ostatnio?
 Pingwiny z Madagaskaru - z córkami dwiema rzecz jasna :)
6. Czy lubisz długą jazdę samochodem (minimum 8 godzin)?
 Jako pasażer jak najbardziej, szczególnie jeśli to jazda przed siebie, bez celu.
7. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?
 Gdziekolwiek byle na kanapie motocykla :)
8. Czy masz na swoim koncie mandat?
 Nie
9. Czy lubisz swoje miasto?
 Tak
10. Czy masz rodzeństwo?
 Niestety nie :(
11. Czy lubisz prasować?
 Oooo... i tu mnie masz - nie cierpię!!!


A tu lista blogów, którym ja przyznaję wyróżnienie i zapraszam do odwiedzenia :)

Kątem u Biedronki
Fipapka - upominkiz fantazją
Wanilia ART
Miracolo


... i moje pytania:

1. Wiosna, lato jesień czy zima?
2. Safari czy Lazurowe Wybrzeże?
3. Palcem po mapie... gdzie się zatrzymujesz?
4. Muzyka czy cisza?
5. Koncert, na który czekasz...
6. Książka na dzisiaj, jutro, na zawsze...
7. Czarna gorzka czy biała słodka?
8. Sernik czy szarlotka?
9. Zapach dzieciństwa...?
10. Dwa czy cztery (koła)?
11. Kiedyś...


Uff... :)

Miłego dnia!




3 komentarze:

  1. ohh miło mi bardzo :) ale na Twoje nieszczęście jestem tym kimś, na kim wszystkie łańcuszkowe zabawy się kończą :P
    mam za to inną propozycję: gdybyś miała za dużo wolnego czasu i chciałabyś zrobić dla mnie szydełkowo-koralikową bransoletkę (bo są obłędne!), po czym wymienić ją za... cokolwiek, to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) bardzo chętnie skorzystam z propozycji wymianki.

      Usuń
  2. ja również dziękuję za wyróżnienie, ale tak jak koleżanka wyżej zwykle przerywam takie łancuszki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.