sobota, 3 sierpnia 2013

Wszyscy mają bloga, mam i ja :)

Nowy miesiąc to idealny moment na kolejne wyzwania, odważne decyzje... to pewnie też dobry moment na założenie bloga, a co! Czy podołam wyzwaniu i wystarczy mi zapału na aktualizowanie go na bieżąco - czas pokaże. 
Tymczasem chciałabym zaprosić Was do świata moich pasji. Tu rękodzieło jest na porządku dziennym, zajmuje każdą wolną chwilę w zaciszu domowym, "pod gruszą", a bywa i tak, że ...jest częścią mojej pracy. 

Zaglądnijcie czasem, komentujcie, pytajcie. Zapraszam :)

1 komentarz:

  1. Aguś-super,że i Ty tu zagościłaś ;)Zapraszam również do siebie :) teraz możemy na legalu podglądać siebie :P ;) powodzenia-trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedzacie, a za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.